Σάββατο 23 Μαΐου 2015

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ 2013-2014 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -Νηπιαγωγείο Σταδίου

Σχολική Χρονιά: 2013-2014

 «ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ»
Δραστηριότητες Διαπολιτισμικής Ευαισθητοποίησης
Νηπιαγωγείο:Σταδίου
Νηπιαγωγός: Παπαγεωργίου Νάνσυ
Αριθμός συμμετεχόντων παιδιών:16
1η Δραστηριότητα
  • Τίτλος δραστηριότητας:Τα μπαλόνια της φιλίας
  • Στόχος δραστηριότητας:Να..μάθουμε να δεχόμαστε και να αποδεχόμαστε τους συμμαθητές μας και να συμβιώνουμε ειρηνικά στο σχολικό και κοινωνικό περιβάλλον.
  • Περιγραφή δραστηριότηταςΔιαβάσαμε το παραμύθι <<τα μπαλόνια της φιλίας>>,το συζητήσαμε και θέσαμε τους προβληματισμούς μας.Ακολούθησε διεξοδική συζήτηση στις απορίες των παιδιών.Κατόπιν,μετά από αίτημα των παιδιών,ο φίλος μας ο Ηλίας το<<ξαναδιάβασε>>στην παρέα και αποφασίσαμε να φτιάξουμε τα δικά μας μπαλόνια που θα τα δέναμε όλα μεταξύ τους με σχοινάκια για να έχουν ένα κοινό στόχο.Να μας κάνουν χαρούμενους,ευτυχισμένους και δεμένους σφιχτά.Να γίνουμε ένα κουβαράκι φιλίας,αγάπης και συναισθημάτων.
  • Προσδοκώμενα  αποτελέσματα:
  1. Αποδεχόμαστε τον άλλο και συνεργαζόμαστε.
  2. Συμβιώνουμε στο νηπ/γειο σύμφωνα με το κοινό μας συμβόλαιο.
  3. Γινόμαστε υπομονετικοί και φιλικοί.
 Τελικό Προϊόν (όπου δημιουργήθηκε):
Φτιάχτηκε ένα όμορφο αποτέλεσμα από προσωπική δουλειά των παιδιών και αναρτήθηκε δίπλα στην είσοδο του Νηπ/γειου.Είμαστε περήφανοι για τη δουλειά μας και πήραμε θετικά σχόλια από γονείς και συναδέλφους.

  • Δυνατά σημεία της δραστηριότητας
Οι ομάδες δούλεψαν ήρεμα,έχοντας επικεντρωθεί στους στόχους που θέσαμε.
  • Αδύνατα σημεία της δραστηριότητας
Δεν υπήρξαν.
  • Αξιολόγηση της δραστηριότητας (Ποια η σχέση του στόχου με το τελικό προϊόν, αν υπήρξε διαμόρφωση του αρχικού σχεδιασμού, ο βαθμός ανταπόκρισης από τα παιδιά, δυσκολίες που συναντήσατε):

……Το τελικό προϊόν που δημιουργήθηκε,ήταν σύμφωνο με τους στόχους της συνεργασίας,της ομαδικότητας…και της συνύπαρξης.Δεν υπήρξαν διαφοροποιήσεις ούτε αντεγκλίσεις μεταξύ των ομάδων και τα νήπια ανταποκρίθηκαν θετικά.




                                     



                                                







2η Δραστηριότητα
  • Τίτλος δραστηριότητας: <<…Τα χέρια είναι για……>>
  • Στόχος δραστηριότητας:  ...Πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα χέρια μας και τι κάνουμε με αυτά.
  • Περιγραφή δραστηριότητας:
Συζητήσαμε στην ολομέλεια της ομάδας για ποιο λόγο έχουμε τα χέρια και τι μπορούμε να κάνουμε με αυτά.Τέθηκαν πολλές πιθανές και απίθανες απαντήσεις.Αποφασίσαμε να σχεδιάσουμε τις παλάμες μας σε χρωματιστά χαρτιά,να τις κόψουμε,να τις μετρήσουμε σε μέγεθος,να γράψουμε επάνω τι κάνει ο καθένας μας με τα χέρια του και να συνθέσουμε μια πολύχρωμη γλάστρα που τα λουλούδια θα είναι οι παλάμες μας.
Προσδοκώμενα  αποτελέσματα:
  1. Συνεργασία
  2. Καλλιέργεια προφορικού λόγου
  3. Κριτική σκέψη
Τελικό Προϊόν (όπου δημιουργήθηκε):
Δημιουργήθηκε ένα όμορφο αποτέλεσμα με μια εντυπωσιακή(κατά τα λεγόμενα των συναδέλφων και των γονιών)…γλάστρα που διακοσμεί την είσοδο του Δηματικού και Νηπ/γειου Σταδίου.

  1. Δυνατά σημεία της δραστηριότητας
Συνεργασία,φαντασία,ομαδικότητα και ενθουσιασμός.
Αδύνατα σημεία της δραστηριότητας
ΟΧΙ ΔΕΝ ΥΠΉΡΞΑΝ
Αξιολόγηση της δραστηριότητας (Ποια η σχέση του στόχου με το τελικό προϊόν, αν υπήρξε διαμόρφωση του αρχικού σχεδιασμού, ο βαθμός ανταπόκρισης από τα παιδιά, δυσκολίες που συναντήσατε):
Θετική εικόνα από την συνεργασία των νηπίων και ενθουσιασμός και υπερηφάνεια για το τελικό αποτέλεσμα.


                                            


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου