Τρίτη 26 Μαΐου 2015

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ 2012-2013 ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΗ ΓΡΑΦΗ - 5ο Νηπιαγωγείο Τρίπολης

Σχολική Χρονιά: 2012-2013
5ο Νηπιαγωγείο Τρίπολης

Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Νηπιαγωγός: Ντούρου Φωτεινή
Kλασικό τμήμα
1η δραστηριότητα
Απρίλιος 2013
Αριθμός συμμετεχόντων παιδιών:  17
  • Τίτλος δραστηριότητας: « Μάγια η Μελισσούλα»
  • Στόχος δραστηριότητας:
1. Να αφηγηθούν την ιστορία της Μέλισσας.
2. Να κατανοήσουν τη διαδικασία από τη Μέλισσα στο Μέλι – Κερί… 
3. Να γράψουν  όπως μπορούν (αναδυόμενη γραφή)
  • Περιγραφή δραστηριότητας:
Με τη ολοκλήρωση ενός προγράμματος για το κερί, συζητήσαμε για το πώς παίρνουμε το κερί από τις κυψέλες κτλ. Τα παιδιά αφηγούνται με τη σειρά την παραγωγική διαδικασία της μέλισσας – νέκταρ – ζωή στην κυψέλη – αναπαραγωγή – παραγωγή μελιού – συλλογή μελιού – κεριού.Τα παιδιά φτιάχνουν όλα μαζί μία ιστορία – παραμύθι και αποφασίζουμε να του δώσουμε την μορφή που έχουν τα βιβλία – παραμύθια( εξώφυλλο, εικόνες, κείμενο, σελίδες κτλ). Χωρίζονται σε ομάδες και η κάθε ομάδα αναλαμβάνει να κάνει μία σελίδα του παραμυθιού.
  • Προσδοκώμενα  αποτελέσματα:
1.    Να αφηγηθούν, να αποτυπώσουν με το γραπτό λόγο τις εμπειρίες και τις γνώσεις τους, χρησιμοποιώντας την φαντασία και την δημιουργικότητά τους. 
2.    Να δουλέψουν ομαδικά και να συνεργαστούν
3.    Να γράψουν με αναδυόμενη γραφή
  • Τεχνικές Υλοποίησης της δραστηριότητας:
1.      Συζήτηση
2.      Χαρί α4 – Μαρκαδόροι

3.      Αναδυόμενη γραφή



              






                         



      



       



                    



Σχολική Χρονιά: 2012-2013
5ο Νηπιαγωγείο Τρίπολης

ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Kλασικό τμήμα
2η δραστηριότητα
Απρίλιος 2013
Νηπιαγωγός: Ντούρου Φωτεινή
Αριθμός συμμετεχόντων παιδιών:  17
  • Τίτλος δραστηριότητας: « H Ανάσταση του Χριστού»
  • Στόχος δραστηριότητας:
1. Να αφηγηθούν την ιστορία του Πάσχα.
2. Να εκφράσουν σκέψεις - συναισθήματα… 
3. Να γράψουν  όπως μπορούν (αναδυόμενη γραφή)

  • Περιγραφή δραστηριότητας:
Με αφορμή το Πάσχα, διαβάζουμε την ιστορία των Παθών του Χριστού, συζητάμε και αποφασίζουν να κάνουν μία αφίσα – μικρή ιστορία για τα πάθη και την Ανάσταση του Χριστού.
  • Προσδοκώμενα  αποτελέσματα:
1.    Να αφηγηθούν, να αποτυπώσουν με το γραπτό λόγο τις εμπειρίες και τις γνώσεις τους, χρησιμοποιώντας την φαντασία και την δημιουργικότητά τους. 
2.    Να δουλέψουν ομαδικά και να συνεργαστούν
3.    Να γράψουν με αναδυόμενη γραφή
  • Τεχνικές Υλοποίησης της δραστηριότητας:
1.      Συζήτηση
2.      Χαρί Α4 – Μαρκαδόροι
3.      Αναδυόμενη γραφή










                               


Ολοήμερο τμήμα
1η δραστηριότητα
Απρίλιος 2013
Νηπιαγωγοί: Σωτηροπούλου Κική, Μπάρλα Ντιάνα
Αριθμός συμμετεχόντων παιδιών:  16
  • Τίτλος δραστηριότητας: Κερί για τις ευχές μας
  • Στόχος δραστηριότητας: 1. Να εκφράσουν τα παιδιά σκέψεις και συναισθήματα  2. Να επικοινωνήσουν με το γραπτό λόγο  3. Να γράψουν  όπως μπορούν (αναδυόμενη γραφή)

  • Περιγραφή δραστηριότητας:
Με τη ολοκλήρωση ενός προγράμματος για το κερί, συζητήσαμε για το πού  χρησιμοποιούμε κεριά και φτάσαμε να μιλάμε για το ότι όταν ανάβουμε ένα κεράκι στην εκκλησία κάνουμε μια ευχή γι’ αυτό που θέλουμε πολύ. Την ευχή που κάνει ο καθένας μας την έγραψε σε ένα χαρτί σε σχήμα κεριού. Τα χαρτάκια τα φτιάξαμε βιβλίο και το στολίσαμε ανάλογα.
  • Προσδοκώμενα  αποτελέσματα:
1. Να εκφράσουν μια ευχή
2. Να γράψουν με αναδυόμενη γραφή
  • Τεχνικές Υλοποίησης της δραστηριότητας:
1. Συζήτηση
2. Αναδυόμενη γραφή
          



                                                                   

Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Ολοήμερο τμήμα
2η δραστηριότητα
Απρίλιος 2013
Νηπιαγωγοί: Σωτηροπούλου Κική, Μπάρλα Ντιάνα

Αριθμός συμμετεχόντων παιδιών:  16
  • Τίτλος δραστηριότητας: Ζωγραφίζουμε τα Πάθη του Χριστού.
  • Στόχος δραστηριότητας: 1. Να εκφράσουν τα παιδιά σκέψεις και συναισθήματα  2. Να επικοινωνήσουν με το γραπτό λόγο  3. Να γράψουν  όπως μπορούν (αναδυόμενη γραφή)

  • Περιγραφή δραστηριότητας: Αφού μιλήσαμε για τα Πάθη του  Χριστού και είδαμε ανάλογες εικόνες από σχετικά βιβλία τα παιδιά θέλησαν να δώσουν την δική τους διάσταση στα Θεία Πάθη στο καβαλέτο.
      
  • Προσδοκώμενα  αποτελέσματα:
1. Να εκφραστούν με την ζωγραφική
2. Να γράψουν με αναδυόμενη γραφή
  • Τεχνικές Υλοποίησης της δραστηριότητας:
1. Συζήτηση
2. Αναδυόμενη γραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου