Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ 2012-2013 ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΗ ΓΡΑΦΗ - Νηπιαγωγείο Δολιανών

Σχολική χρονιά 2012-2013
Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Νηπιαγωγείο Δολιανών 
Νηπιαγωγός: Καρκούλη Γιαννούλα
  • ΒΑΣΙΚΗ ΕΠΙΔΙΩΞΗ: Να αναγνωρίσουν το γραπτό λόγο ως φορέα μηνυμάτων που πραγματώνονται με τη μορφή κειμένου
  • ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΕΠΙΔΙΩΞΗ:1) Να διατυπώσουν προκαταρκτικές υποθέσεις – προβλέψεις για το κείμενο που θα γράψουν
  • ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΙ  ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΥΛΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ 1) « Η ιστορία του Πάσχα. Σταύρωση και Ανάσταση  » 
Αφού είδαμε στο YouTube διάφορα videos σχετικά με τη ζωή του Χριστού, αποφασίσαμε να φτιάξουμε για τη βιβλιοθήκη μας ένα βιβλίο. Την εικονογράφηση ανέλαβαν τα νήπια.
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΡΑΧΘΕΝΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ: Φτιάξαμε ένα βιβλίο με τη ζωή του Χριστού, τα θαύματα και την πορεία προς τη σταύρωση, το οποίο ανά μια μέρα έπαιρναν στο σπίτι και διάβαζαν με τους γονείς τους.  
  • ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ: Τα νήπια δυσκολεύτηκαν στη γραφή των διπλών συμφώνων,  όπως στο «σχ» από τη λέξη Πάσχα και στο  « στ » των λέξεων σταύρωση - ανάσταση
  • ΣΥΝΟΛΙΚΗ  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Τα νήπια αισθάνονται όλο και περισσότερη αυτοπεποίθηση στο να μεταφέρουν στο χαρτί λέξεις. Στους γονείς άρεσε η προσπάθεια των παιδιών τους αν και, με το άγχος της πρώτης Δημοτικού, θα ήθελαν να δουν τέλεια ορθογραφημένα τις λέξεις.   


                         
                        


        



  
                                              



   




             
                  


                     

                                                                                 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου