Σχολική
χρονιά 2012-2013
Η
ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Νηπιαγωγείο
Δολιανών
Νηπιαγωγός:
Καρκούλη Γιαννούλα
- ΒΑΣΙΚΗ
ΕΠΙΔΙΩΞΗ: Να αναγνωρίσουν το γραπτό λόγο ως φορέα μηνυμάτων που πραγματώνονται
με τη μορφή κειμένου
- ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ
ΕΠΙΔΙΩΞΗ:1) Να διατυπώσουν προκαταρκτικές υποθέσεις – προβλέψεις για το
κείμενο που θα γράψουν
- ΤΙΤΛΟΣ
ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΥΛΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ 1) « Η ιστορία του Πάσχα. Σταύρωση και Ανάσταση »
Αφού είδαμε στο YouTube διάφορα
videos
σχετικά
με τη ζωή του Χριστού, αποφασίσαμε να φτιάξουμε για τη βιβλιοθήκη μας ένα
βιβλίο. Την εικονογράφηση ανέλαβαν τα νήπια.
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΠΑΡΑΧΘΕΝΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ: Φτιάξαμε ένα
βιβλίο με τη ζωή του Χριστού, τα θαύματα και την πορεία προς τη σταύρωση,
το οποίο ανά μια μέρα έπαιρναν στο σπίτι και διάβαζαν με τους γονείς τους.
- ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ: Τα νήπια δυσκολεύτηκαν στη
γραφή των διπλών συμφώνων, όπως στο
«σχ» από τη λέξη Πάσχα και στο « στ
» των λέξεων σταύρωση - ανάσταση
- ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Τα νήπια αισθάνονται
όλο και περισσότερη αυτοπεποίθηση στο να μεταφέρουν στο χαρτί λέξεις. Στους
γονείς άρεσε η προσπάθεια των παιδιών τους αν και, με το άγχος της πρώτης
Δημοτικού, θα ήθελαν να δουν τέλεια ορθογραφημένα τις λέξεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου