Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ 2012-2013 ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΗ ΓΡΑΦΗ- 11ο Νηπιαγωγείο Τρίπολης

Σχολική Χρονιά: 2012-2013
110 Νηπιαγωγείο Τρίπολης
Νηπιαγωγός Δημάρη Μαρία
Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Κλασικό τμήμα
Μ άρτιος 2013                                    1η δραστηριότητα.
Αριθμός συμμετεχόντων παιδιών:  11
Τίτλος δραστηριότητας: Κατάλογοι-Λίστες για ψώνια.
  • Στόχος δραστηριότητας: 1. Να κατανοήσουν τη χρήση της γλώσσας 2. Να επικοινωνήσουν με το γραπτό λόγο  3. Να γράψουν  όπως μπορούν (αναδυόμενη γραφή)

  • Περιγραφή δραστηριότητας: Αφού συζητήσαμε για την υγιεινή διατροφή, τα φρούτα και τα λαχανικά δημιουργήθηκαν ερωτήματα για το πώς μπορούμε να ψωνίσουμε οργανωμένα.
  • Προσδοκώμενα  αποτελέσματα:
1. Να εκφραστούν με την ζωγραφική
2. Να γράψουν με αναδυόμενη γραφή
3. Να επικοινωνήσουν μεταξύ τους παίζοντας στη « γωνιά του μανάβικου ».
  • Τεχνικές Υλοποίησης της δραστηριότητας:
1. Συζήτηση
2. Αναδυόμενη γραφή
2η δραστηριότητα
Απρίλιος 2013
Αριθμός συμμετεχόντων παιδιών:  11
Τίτλος δραστηριότητας: Πασχαλινό γλωσσικό παιχνίδι με την κατάληξη(-αδα).
  • Στόχος δραστηριότητας: 1. Να εστιάσουν τα παιδιά ακουστικά αλλά και οπτικά στην κατάληξη αυτή  2. Να πειραματιστούν με την δημιουργία καινούργιων λέξεων 3. Να διασκεδάσουν με τα τυχόν λάθη τους αλλά και τις νέες λέξεις που θα δημιουργήσουν.
  • Περιγραφή δραστηριότητας: Αφού διαβάσαμε αρκετές φορές ένα πασχαλινό ποίημα, που περιείχε τη λέξη «λαμπάδα», προχωρήσαμε στη δημιουργία άλλων λέξεων με την ίδια κατάληξη.
  • Προσδοκώμενα  αποτελέσματα:
  1. Να εκφραστούν με τον προφορικό λόγο.
  2. Να γράψουν με αναδυόμενη γραφή.
  3. Να εκφραστούν με την ζωγραφική.

  • Τεχνικές Υλοποίησης της δραστηριότητας:
1.      Ανάγνωση του ποιήματος

       2.  Αναδυόμενη γραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου