Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ 2012-2013 ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΗ ΓΡΑΦΗ- 8ο Νηπιαγωγείο Τρίπολης

Σχολική Χρονιά 2012-2013
«Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ»
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: Μανιάτη Ελένη
8ο νηπιαγωγείο Τρίπολης
  • ΒΑΣΙΚΗ ΕΠΙΔΙΩΞΗ: Να αντιληφθούν την κοινωνική διάσταση της γλώσσας.
  • ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ:1)Να κατανοήσουν τη σημασία της ανακύκλωσης για το περιβάλλον.2)Να ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά αλλά και οι γονείς  όσον αφορά το θέμα αυτό.3)Να χαρούν με το αποτέλεσμα της δουλειάς τους.
  • ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΙ  ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΥΛΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Δημιουργία αφίσας για την ανακύκλωση.
          1) Συζήτηση με θέμα την ανακύκλωση.2) Έκφραση απόψεων, εμπειριών  και προβληματισμού από τα παιδιά για το θέμα αυτό.3)Κατασκευή αφίσας.
  • ΤΡΟΠΟΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ: Συζήτηση. Δημιουργία κατάσταση προβληματισμού
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΡΑΧΘΕΝΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
  • ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ Δεν παρουσιάστηκαν ιδιαίτερες δυσκολίες. Κάποια παιδιά ζητούσαν βοήθεια για το πώς να γράψουν κάποια γράμματα.
  • ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ το δυνατό σημείο ήταν ο ενθουσιασμός των παιδιών
  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τη διαδικασία της ανακύκλωσης. Γνώρισαν το όφελός της και τη σημασία της. Ενθουσιάστηκαν με τη δημιουργία της αφίσας και ζήτησαν να την τοποθετήσουμε στο παράθυρο του νηπιαγωγείου για να τη δουν οι γονείς τους. Οι γονείς έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναζητώντας την πρόταση του δικού τους παιδιού στην αφίσα και σχολιάζοντας όλες τις άλλες προτάσεις. Πολλοί το θεώρησαν αφορμή να συνεχίσουν τη δραστηριότητα αυτή και στο σπίτι τους.


                                              

Σχολική Χρονιά 2012-2013
«Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ»
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: Μανιάτη Ελένη
8ο νηπιαγωγείο Τρίπολης
  • ΒΑΣΙΚΗ ΕΠΙΔΙΩΞΗ:Να γράψουν όπως μπορούν(αναδυόμενη γραφή) ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ:1)Να μπορούν να διηγηθούν το παραμύθι που άκουσαν με τη διαδοχική σειρά των γεγονότων χρησιμοποιώντας τον προφορικό λόγο. 2)Να ευαισθητοποιηθούν ως προς το περιεχόμενο του παραμυθιού. 3)Αφού ζωγραφίσουν μια σκηνή που τους έκανε εντύπωση, να μπορούν να την περιγράψουν και τέλος να προσπαθήσουν να γράψουν αυτό που ζωγράφισαν με το δικό τους τρόπο.4)Να δημιουργηθεί ένα παραμύθι με τις δικές τους ζωγραφιές και τα δικά τους λόγια.  
  • ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΙ  ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΥΛΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
      1) Ανάγνωση του παραμυθιού <<Ο δήμαρχος και οι πεταλούδες>> της Μαρίας  Πεπονά
            2) Αφήγηση του παραμυθιού από τα παιδιά
            3)Ζωγράφισαν ότι τα εντυπωσίασε, περιέγραψαν αυτό που ζωγράφισαν  και τέλος  το έγραψαν
             4)Τοποθετήσαμε τις ζωγραφιές των παιδιών με τη σωστή σειρά των γεγονότων  και δημιουργήθηκε ένα παραμύθι με δικές τους ζωγραφιές και δικά τους λόγια
  • ΤΡΟΠΟΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ: Ανάγνωση παραμυθιού. Αναδυόμενη γραφή
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΡΑΧΘΕΝΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
  • ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ Δεν παρουσιάστηκαν ιδιαίτερες δυσκολίες. Κάποια παιδιά ζητούσαν βοήθεια για το πώς να γράψουν κάποια γράμματα και κάποια δυσκολεύονταν λίγο στην αφήγηση
  • ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ το δυνατό σημείο ήταν  το ενδιαφέρον των παιδιών για το συγκεκριμένο παραμύθι
  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Τα παιδιά κατανόησαν το παραμύθι, τους άρεσε και το παρακολούθησαν με αμείωτο ενδιαφέρον. Τα περισσότερα κατάφεραν να το αφηγηθούν με τη διαδοχική σειρά των γεγονότων ενώ κάποια δυσκολεύτηκαν. Εξέφρασαν γνώμες και απόψεις για το περιεχόμενο του παραμυθιού. Στη ζωγραφική κάποια απέδωσαν περισσότερες λεπτομέρειες ενώ άλλων ήταν πιο απλή. Ορισμένα (που δεν αγαπούν πολύ την ζωγραφική) ήθελαν μόνο να γράψουν αυτό που τους εντυπωσίασε και να μην το ζωγραφίσουν. Ανταποκρίθηκαν σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό αυτό που ζωγράφισαν. Τέλος δημιουργήθηκε το παραμύθι <<Ο δήμαρχος και οι πεταλούδες>> με τις δικές τους ζωγραφιές και τα δικά τους λόγια. Ικανοποιήθηκαν από το αποτέλεσμα.
                             



                            



                                       



                                 



                              



                                



                                           



                                



                               



                                



                                   



                                          



                                   



                               






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου