«Η
ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ»
Σχολική
χρονιά 2012-2013
Νηπιαγωγός:
Παπαγεωργίου Νάνσυ
- ΒΑΣΙΚΗ
ΕΠΙΔΙΩΞΗ: Να επεξεργαστούν και να γνωρίσουν τη γλώσσα
- ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ
ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ:
- 1)Να
αντιληφθούν τη χαρά της δημιουργικής γραφής.
2)Να αντιληφθούν τη σχέση προφορικού και
γραπτού λόγου.
3)Να αναλύσουν και να συνθέσουν το γραπτό
λόγο.
- ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΥΛΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
1)Τα ρούχα του χειμώνα-Ένα γάντι στο δάσος
2)Γνωρίζω τα ζώα της αυλής και του
δάσους
3)Μαθαίνω τα πουλιά
- ΤΡΟΠΟΙ
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ.Συζήτηση στην ομάδα,ομαδικό παραμύθι και παιχνίδι,ατομικά
έργα,χρήση Η.Υ για πληροφορίες και εικόνες
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΠΑΡΑΧΘΕΝΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ.Βιβλιοπαραμύθι,φάκελος
ζωγραφικών έργων,δημιουργία δώρου της εκπ/κης εκδρομής,φωτογραφίες.
- ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ.Να εξοικειωθώ με την αναδυόμενη γραφή και να την
προσεγγίσω στα νήπια.
- ΔΥΝΑΤΑ
ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ.Στα δυνατά σημεία καταγράφουμε την ομαδικότητα,την
αλληλοϋποστήριξη και τον διάλογο.Στα αδύνατα ο χρόνος που χρειάστηκε να
μάθουμε να κινούμαστε με την αναδυόμενη.
- ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
(ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
-ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ
ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ
-ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΗ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ)
Τα
παιδιά προσαρμόστηκαν και κινήθηκαν με αρκετά καλούς ρυθμούς.
Παρ΄όλες
τις ενημερωτικές συναντήσεις με τους γονείς και την παρουσίαση των έργων των
παιδιών κάποιοι γονείς έχουν ενδοιασμούς και προτιμούν τον παραδοσιακό τρόπο
μάθησης.
Η
δική μου αρχική επιφύλαξη μετατράπηκε σε δημιουργία και έμπνευση.
Το
νηπ/γειο μας είναι 1/θεσιο.Έτσι σε σύσκεψη εμού και …εμού και στην αυτοκριτική
μου διαπιστώνω ότι όλοι χρειαζόμαστε ένα κίνητρο για να αναδυθεί από μέσα μας η
κρυμμένη και εφησυχασμένη δημιουργία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου