Σάββατο 30 Μαΐου 2015

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ 2012-2013 ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΗ ΓΡΑΦΗ -Νηπιαγωγείο Σταδίου

«Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ»
Σχολική χρονιά 2012-2013
Νηπιαγωγός: Παπαγεωργίου Νάνσυ

  • ΒΑΣΙΚΗ ΕΠΙΔΙΩΞΗ: Να επεξεργαστούν και να γνωρίσουν τη γλώσσα
  • ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ:
  • 1)Να αντιληφθούν τη χαρά της δημιουργικής γραφής.
          2)Να αντιληφθούν τη σχέση προφορικού και γραπτού λόγου.
           3)Να αναλύσουν και να συνθέσουν το γραπτό λόγο.
  • ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΙ  ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΥΛΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ 

            1)Τα ρούχα του χειμώνα-Ένα γάντι στο δάσος
            2)Γνωρίζω τα ζώα της αυλής και του δάσους
            3)Μαθαίνω τα πουλιά
            
  • ΤΡΟΠΟΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ.Συζήτηση στην ομάδα,ομαδικό παραμύθι και παιχνίδι,ατομικά έργα,χρήση Η.Υ για πληροφορίες και εικόνες
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΡΑΧΘΕΝΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ.Βιβλιοπαραμύθι,φάκελος ζωγραφικών έργων,δημιουργία δώρου της εκπ/κης εκδρομής,φωτογραφίες.
  • ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ.Να εξοικειωθώ με την αναδυόμενη γραφή και να την προσεγγίσω στα νήπια.
  • ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ.Στα δυνατά σημεία καταγράφουμε την ομαδικότητα,την αλληλοϋποστήριξη και τον διάλογο.Στα αδύνατα ο χρόνος που χρειάστηκε να μάθουμε να κινούμαστε με την αναδυόμενη.
  • ΣΥΝΟΛΙΚΗ  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
(ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ -ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ
ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ -ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΗ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ)
Τα παιδιά προσαρμόστηκαν και κινήθηκαν με αρκετά καλούς ρυθμούς.
Παρ΄όλες τις ενημερωτικές συναντήσεις με τους γονείς και την παρουσίαση των έργων των παιδιών κάποιοι γονείς έχουν ενδοιασμούς και προτιμούν τον παραδοσιακό τρόπο μάθησης.
Η δική μου αρχική επιφύλαξη μετατράπηκε σε δημιουργία και έμπνευση.

Το νηπ/γειο μας είναι 1/θεσιο.Έτσι σε σύσκεψη εμού και …εμού και στην αυτοκριτική μου διαπιστώνω ότι όλοι χρειαζόμαστε ένα κίνητρο για να αναδυθεί από μέσα μας η κρυμμένη και εφησυχασμένη δημιουργία.




                                 





      





               





      





       





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου