Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ 2014-2015 ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ- Νηπιαγωγείο Σταδίου

7η Εκπαιδευτική Περιφέρεια
Προσχολικής Αγωγής
Σχολικό έτος 2014-2015
Ενδοσχολική Επιμόρφωση:
ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ
από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό
Νηπιαγωγείο:Σταδίου
Νηπιαγωγός Παπαγεωργίου Νάνσυ
Αριθμός συμμετεχόντων παιδιών (νηπιαγωγείου + δημοτικού):32
Δημοτικό Σχολείο που συνεργάστηκε:Δημοτικό Σχολείο Σταδίου
  • Περιγραφή (σε 2 γραμμές) της δραστηριότητας που πραγματοποιήθηκε στην Α΄ Δημοτικού.
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε 6 ομάδες και δημιούργησαν μόνα τους αφίσες με θέμα ελεύθερο,τονίζοντας τη διαφορετικότητα των συνθέσεων αφού οι δραστηριότητες έγιναν την ημέρα κατά του ρατσισμού.Κεντρική ιδέα:όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
  • Τίτλος δραστηριότητας: Ενότητα στην ανομοιότητα
  • Στόχος δραστηριότητας:  Να αντιληφθούμε όλοι την αξία του διαφορετικού και να την αποδεχθούμε
  • Αναλυτική Περιγραφή δραστηριότητας:
Ο δάσκαλος της Α΄διάβασε στα παιδιά το παραμύθι<<Ο μαύρος κότσυφας και ο άσπρος γλάρος>>.Συζητήθηκε στην ολομέλεια,ακούστηκαν οι απόψεις όλων και στη συνέχεια παίξαμε όλοι μαζί στην αυλή, το παιχνίδι<<περνά-περνά η μέλισσα>>
  • Προσδοκώμενα  αποτελέσματα:
1.Να καταλάβουν ότι το διαφορετικό είναι όμορφο
2.Να το αποδεχτούν
3.Να το σεβαστούν
  • Τεχνικές Υλοποίησης της δραστηριότητας:
1Αφήγηση παραμυθιού
2Επεξεργασία εικόνας
3Διάλογος
  • Τελικό Προϊόν:Το ομαδικό παιχνίδι που αναφέρθηκε

  • Τρόποι καταγραφής:
1Φωτογραφικό υλικό
  • Χρόνος που διατέθηκε για τον κοινό προγραμματισμό της δραστηριότητας, με τους συναδέλφους του Δημοτικού – Συνεργασία:αρκετά ικανοποιητικός(15΄)
  • Υπάρχουν οφέλη από αυτή τη διαδικασία; Αν ναι:…προσέγγιση συναδέλφων
Α) Ποια θεωρείτε ότι είναι τα οφέλη των παιδιών του νηπιαγωγείου από την υλοποίηση του προγράμματος της ομαλής μετάβασης από το Ν. στο Δ. :
Επειδή το Νηπ/γειο συστεγάζεται με το Δημοτικό και υπάρχουν πολλές κοινές δράσεις,τα παιδιά έχουν από νωρίς αντιληφθεί την αλυσίδα της μετάβασης και θεωρούν φυσικό αποτέλεσμα την όλη διαδικασία
Β) Ποια θεωρείτε ότι είναι τα οφέλη των παιδιών της Α΄ δημοτικού από την υλοποίηση του προγράμματος της ομαλής μετάβασης από το Ν. στο Δ. :
Τα παιδιά της Α΄θυμούνται εικόνες,παρατηρούν αλλαγές στο χώρο και ενθουσιάζονται που επιστρέφουν στο Νηπ/γειο
Γ) Ποια θεωρείτε ότι είναι τα οφέλη των εκπαιδευτικών του Νηπιαγωγείου, από την υλοποίηση του προγράμματος της ομαλής μετάβασης από το Ν. στο Δ. :
Θυμούνται τα νήπια που είχαν στα χέρια τους, εισπράττουν αγάπη,παρατηρούν και εξελίσσονται
Δ) Ποια θεωρείτε ότι είναι τα οφέλη εκπαιδευτικών της  Α΄ δημοτικού από την υλοποίηση του προγράμματος της ομαλής μετάβασης από το Ν. στο Δ.:
Οι συνάδελφοι αντιλαμβάνονται ότι η εκπαίδευση έχει χώρο για όλους και ότι είναι φυσική συνέπεια η ομαλή μετάβαση

  • Αξιολόγηση της δραστηριότητας (Ποια η σχέση του στόχου με το τελικό προϊόν, αν υπήρξε διαμόρφωση του αρχικού σχεδιασμού, ποια  ήταν τα δυνατά  και ποια τα αδύνατα σημεία στον προγραμματισμό και στην υλοποίηση της δραστηριότητας, δυσκολίες που συναντήσατε):
Δεν υπήρξε καμία δυσκολία ούτε παρέκκλιση από τους αρχικούς στόχους γιατί όπως αναφέρθηκε, υπήρχαν κοινές δράσεις και προγραμματισμοί,αφού συστεγαζόμαστε και είμαστε αρκετά δεμένοι σαν σύνολο


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ





















ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου