Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ 2014-2015 ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ - 11ο Νηπιαγωγείο Τρίπολης

7η Εκπαιδευτική Περιφέρεια
Προσχολικής Αγωγής
Σχολικό έτος 2014-2015
Ενδοσχολική Επιμόρφωση:
ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ
από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό
Νηπιαγωγείο: 11o Νηπιαγωγείο
Νηπιαγωγός: Δημάρη  Μαρία
Αριθμός συμμετεχόντων παιδιών (νηπιαγωγείου + δημοτικού): 13+20
Δημοτικό Σχολείο που συνεργάστηκε: 6ο Δημοτικό Σχολείο
  • Περιγραφή (σε 2 γραμμές) της δραστηριότητας που πραγματοποιήθηκε στην Α΄ Δημοτικού. Ήρωες του ΄21- Θεόδωρος Κολοκοτρώνης
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
  • Τίτλος δραστηριότητας: Δάσος(προσφορά και κίνδυνοι για το δάσος)
  • Στόχος δραστηριότητας:  Ευαισθητοποίηση των παιδιών για το περιβάλλον, συνύπαρξη και συνεργασία των παιδιών της ομάδες.
  • Αναλυτική Περιγραφή δραστηριότητας: Συζήτηση για το δάσος, προβολή εικόνων. Η προσφορά του δάσους, παιχνίδι με κάρτες(ζώα του δάσους)
  • Προσδοκώμενα  αποτελέσματα:
  1. Ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των παιδιών.
  2. Συνεργασία μεταξύ των παιδιών.

 Τεχνικές Υλοποίησης της δραστηριότητας:
1. Εικόνες
2. Κάρτες ζώων

  • Τελικό Προϊόν:


  • Τρόποι καταγραφής:
  1. Παρατήρηση-Φωτογράφηση
Χρόνος που διατέθηκε για τον κοινό προγραμματισμό της δραστηριότητας, με της συναδέλφους του Δημοτικού – Συνεργασία: Δύο ημέρες.
·         Υπάρχουν οφέλη από αυτή τη διαδικασία; Αν ναι, της; Τα οφέλη από την διαδικασία αυτή είναι πολλαπλά: Συνεργασία, ομαδικότητα, αλληλοβοήθεια, προσαρμογή.
·         Α) Ποια θεωρείτε ότι είναι τα οφέλη των παιδιών του νηπιαγωγείου από την υλοποίηση του προγράμματος της ομαλής μετάβασης από το Ν. στο Δ. : Τα παιδιά του νηπιαγωγείου επωφελήθηκαν ως της το ότι ήρθαν σε επαφή με το περιβάλλον αλλά και τα παιδιά του Δημοτικού. Συνεργάστηκαν μαζί της, μοιράστηκαν γνώσεις και παρέα.
Β) Ποια θεωρείτε ότι είναι τα οφέλη των παιδιών της Α΄ δημοτικού από την υλοποίηση του προγράμματος της ομαλής μετάβασης από το Ν. στο Δ. : Είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν με τα μικρότερα παιδιά, να ξαναγυρίσουν στο χώρο που γνώριζαν και έπαιζαν πριν από κάποιους μήνες να καταλάβουν ότι υπάρχει συνέχεια και εξέλιξη χωρίς να αποκόβονται οι δεσμοί .
Γ) Ποια θεωρείτε ότι είναι τα οφέλη των εκπαιδευτικών του Νηπιαγωγείου, από την υλοποίηση του προγράμματος της ομαλής μετάβασης από το Ν. στο Δ. : Συνεργασία με της συναδέλφους-εκπαιδευτικούς και ικανοποίηση για τη συνέχεια και εξέλιξη της δουλειάς που γίνεται στο νηπιαγωγείο.
Δ) Ποια θεωρείτε ότι είναι τα οφέλη εκπαιδευτικών της  Α΄ δημοτικού από την υλοποίηση του προγράμματος της ομαλής μετάβασης από το Ν. στο Δ.: Τα θέματα με τα οποία ασχοληθήκαμε της συναντήσεις της (επετειακό και περιβαλλοντικό) αντιμετωπίζονται με τεχνικές που συμπίπτουν με αυτές του Νηπιαγωγείου ως την Α’Δημοτικού. Η συνύπαρξη και η συνεργασία παιδιών και εκπαιδευτικών έδωσε μια ξεχωριστή νότα στη ροή της καθημερινής της δουλειάς.

·         Αξιολόγηση της δραστηριότητας (Ποια η σχέση του στόχου με το τελικό προϊόν, αν υπήρξε διαμόρφωση του αρχικού σχεδιασμού, ποια  ήταν τα δυνατά  και ποια τα αδύνατα σημεία στον προγραμματισμό και στην υλοποίηση της δραστηριότητας, δυσκολίες που συναντήσατε): Οι στόχοι της δραστηριότητας επετεύχθησαν ικανοποιητικά. Ο προγραμματισμός της δραστηριότητας ήταν αποτελεσματικός. Τα παιδιά συνεργάστηκαν, αντάλλαξαν ιδέες και γνώσεις, έπαιξαν, ζωγράφισαν και μοιράστηκαν πράγματα.


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ






ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου