Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ 2014-2015 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - 11ο Νηπιαγωγείο Τρίπολης

7η Εκπαιδευτική Περιφέρεια
Προσχολικής Αγωγής
Σχολικό έτος 2014-2015
Ενδοσχολική Επιμόρφωση:
« Καλλιεργώντας τη μαθηματική σκέψη των νηπίων»
Νηπιαγωγείο: 11Ο Νηπιαγωγείο Τρίπολης
Νηπιαγωγός: Δημάρη Μαρία
Αριθμός συμμετεχόντων παιδιών: 14
·        Τίτλος δραστηριότητας: Παραμύθι: «Το Γάντι»
·        Στόχος δραστηριότητας:1)Αρίθμηση-απαρίθμηση των αριθμών 1-7. 2) Προσθέτω ένα- ένα και αφαιρώ μέχρι το επτά(7). 3) Αντιστοιχώ τα ονόματα των ζώων του παραμυθιού με τα ονόματά τους.4) Απολαμβάνω τη ιστορία και την δραματοποιώ.


·        Περιγραφή δραστηριότητας: Ανάγνωση του παραμυθιού
·        Προσδοκώμενα  αποτελέσματα: Επαφή των παιδιών με τα μαθηματικά με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο.
·        Τεχνικές Υλοποίησης της δραστηριότητας:
1.     Το ίδιο το παραμύθι(σε μορφή γαντιού)
2.     Πλαστικοποιημένες εικόνες των ζώων του παραμυθιού

 ·        Τρόποι καταγραφής:
1.     Παρατήρηση-Φωτοφράφηση

·        Αξιολόγηση της δραστηριότητας (Ποια η σχέση του στόχου με το τελικό προϊόν, αν υπήρξε διαμόρφωση του αρχικού σχεδιασμού, ποια  ήταν τα δυνατά  και ποια τα αδύνατα σημεία στον προγραμματισμό και στην υλοποίηση της δραστηριότητας, δυσκολίες που συναντήσατε, αντιδράσεις- συμμετοχή- σχόλια των παιδιών): Οι στόχοι που αρχικά είχαμε θέσει επετεύχθησαν. Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Ιδιαίτερα όσον αφορά τη δραματοποίηση, ζήτησαν να επαναλάβουν την δραστηριότητα.
·        Εσείς, κρίνετε ότι βελτιωθήκατε ως εκπαιδευτικοί με αυτόν τον τρόπο προσέγγισης των μαθηματικών; Αν ναι, σε τι;
Θεωρούμε ότι ο τρόπος αυτός προσέγγισης των μαθηματικών εννοιών και ιδιαίτερα μέσω ενός παραμυθιού, έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Αποτελεί μια διαφορετική μέθοδο επαφής με τα μαθηματικά για τα παιδιά του νηπιαγωγείου.



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου