Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ 2014-2015 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - Νηπιαγωγείο Σταδίου

7η Εκπαιδευτική Περιφέρεια
Προσχολικής Αγωγής
Σχολικό έτος 2014-2015
Ενδοσχολική Επιμόρφωση:
« Καλλιεργώντας τη μαθηματική σκέψη των νηπίων»
Νηπιαγωγείο:Σταδίου
Νηπιαγωγός: Παπαγεωργίου Νάνσυ
Αριθμός συμμετεχόντων παιδιών:18
  • Τίτλος δραστηριότητας: Τα γενέθλια του Δάκη(μασκότ Νηπ/γειου)
  • Στόχος δραστηριότητας:  Η έννοια του 2 και τι σημαίνουν τα γενέθλια
  • Περιγραφή δραστηριότητας:
Με αφορμή το πάρτι γενεθλίων όπου είχε πάει μαθητής μου και τη χαρά που είχε,σκέφθηκα να γιορτάσουμε τα γενέθλια του Δάκη και να του κάνουμε πάρτι. Ετοιμάσαμε τούρτα με πλαστελίνη,φτιάξαμε 2 κεράκια(χαρτοκοπτική),φωνάξαμε μαθητές της ΣΤ΄ Δημοτικού με μουσικά όργανα για να του τραγουδήσουμε και ζωγραφίσαμε βιβλίο με τον αριθμό 2
  • Προσδοκώμενα  αποτελέσματα:
1.Να αντιληφθούν την έννοια του 2
2.Να κατανοήσουν την χρονική ακολουθία
3.Να χαρούν με τα μαθηματικά και να διασκεδάσουν
  • Τεχνικές Υλοποίησης της δραστηριότητας:
1.Πλαστελίνη
2.Ζωγραφική και κολλάζ
3.Μουσική
  • Τελικό Προϊόν:τούρτα από πλαστελίνη,κεράκια χάρτινα,ζωγραφική,
  • Βιβλίο-δώρο και πολλή,πολλή χαρά
  • Τρόποι καταγραφής
  • 1.φωτογραφικό υλικό
  • 2.αρίθμηση με καρτέλες
  • 3.ημερολόγιο για τη χρονική ακολουθία

  • Αξιολόγηση της δραστηριότητας (Ποια η σχέση του στόχου με το τελικό προϊόν, αν υπήρξε διαμόρφωση του αρχικού σχεδιασμού, ποια  ήταν τα δυνατά  και ποια τα αδύνατα σημεία στον προγραμματισμό και στην υλοποίηση της δραστηριότητας, δυσκολίες που συναντήσατε, αντιδράσεις- συμμετοχή- σχόλια των παιδιών):

  • Ήταν μια υπέροχη μέρα στο Νηπ/γειο που αυθόρμητα μας γέμισε με χαρά.Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τα γενέθλια και ακόμα περισσότερο που οι μεγάλοι μαθητές έπαιξαν μουσική.Καταλάβαμε ότι οι αριθμοί μπορούν με χίλιους τρόπους να <<διδαχθούν>>.Ειλικρινά,μια δημιουργική μέρα
  • Εσείς, κρίνετε ότι βελτιωθήκατε ως εκπαιδευτικοί με αυτόν τον τρόπο προσέγγισης των μαθηματικών; Αν ναι, σε τι;
Με τις επιμορφωτικές συναντήσεις,με τον αυθορμητισμό,με τις διηγήσεις των παιδιών και τα δικά τους βιώματα,καταφέραμε να προσεγγίσουμε τα μαθηματικά από άλλη οπτική και να δράσουμε με πιο μοντέρνο τρόπο.Ναι,πιστεύω ότι βελτιωθήκαμε και αποφύγουμε τη στείρα μάθηση.





















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου