Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ 2014-2015 ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ -Νηπιαγωγείο Βλαχοκερασιάς

7η Εκπαιδευτική Περιφέρεια
Προσχολικής Αγωγής
Σχολικό έτος 2014-2015
Ενδοσχολική Επιμόρφωση:
ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ
από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό
Νηπιαγωγείο:ΒΛΑΧΟΚΕΡΑΣΙΑΣ
Νηπιαγωγός: Γεωργακλή Βάσω
Αριθμός συμμετεχόντων παιδιών (νηπιαγωγείου + δημοτικού):21
Δημοτικό Σχολείο που συνεργάστηκε: ΒΛΑΧΟΚΕΡΑΣΙΑΣ
  • Περιγραφή (σε 2 γραμμές) της δραστηριότητας που πραγματοποιήθηκε στην Α΄ Δημοτικού.
  • Ανάγνωση παραμυθιού: Η πασχαλίτσα της αγάπης και δημιουργία ομαδικού κολλάζ.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
  • Τίτλος δραστηριότητας: Το χαλάκι μας
  • Στόχος δραστηριότητας:  Συνεργασία και γνωριμία με μία παλιά τεχνική κατασκευής παραδοσιακών χαλιών.
  • Αναλυτική Περιγραφή δραστηριότητας: Ετοιμάσαμε με τα παιδιά μια     πρόσκληση με την οποία καλούσαμε τα παιδιά του Δημοτικού να έρθουν στην τάξη μας για να δουν τον τρόπο που οι γιαγιάδες μας έφτιαχναν στον αργαλειό τα χαλιά. Δουλέψαμε πάνω σε έναν μικρό αργαλειό που μας είχε στείλει το μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης και ύστερα με μαρκαδόρους και χαρτί του μέτρου φτιάξαμε το δικό μας χαλί με σχέδια που τα ίδια τα παιδιά αποφάσισαν.

  • Προσδοκώμενα  αποτελέσματα: Συνεργασία, επαφή με τα μεγαλύτερα παιδιά δημιουργία και  γνωριμία με ένα εργαλείο από τα παλιά.

  • Τεχνικές Υλοποίησης της δραστηριότητας:
  • Τελικό Προϊόν Μια πολύ όμορφη ομαδική εργασία.

  • Τρόποι καταγραφής: Φωτογραφίες

  • Αξιολόγηση της δραστηριότητας (Ποια η σχέση του στόχου με το τελικό προϊόν, αν υπήρξε διαμόρφωση του αρχικού σχεδιασμού, ποια  ήταν τα δυνατά  και ποια τα αδύνατα σημεία στον προγραμματισμό και στην υλοποίηση της δραστηριότητας, δυσκολίες που συναντήσατε):

Επειδή βρισκόμαστε σε ένα μικρό σχολείο και συστεγαζόμαστε με το Δημοτικό η μετάβαση γίνεται καθημερινά αλλά και σε άλλες οργανωμένες δραστηριότητες όπως γιορτή Χριστουγέννων, εκκλησιασμό, διάλειμμα και άλλα. Η επαφή είναι  καθημερινή κι έτσι η μετάβαση γίνεται ομαλά παρόλα αυτά οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν βοήθησαν ακόμη περισσότερο σ’ αυτό γιατί υπήρξε πιο συστηματική επαφή. Αυτό που μας δυσκόλεψε ήταν η έλλειψη χρόνου από το Δημοτικό γιατί γίνεται συνδιδασκαλία Ά και ΄Β τάξης και ο χρόνος για τη συνάδελφο είναι πιεστικός. 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ





ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου