Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ 2014-2015 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - Νηπιαγωγείο Βλαχοκερασιάς

7η Εκπαιδευτική Περιφέρεια
Προσχολικής Αγωγής
Σχολικό έτος 2014-2015
Ενδοσχολική Επιμόρφωση:
« Καλλιεργώντας τη μαθηματική σκέψη των νηπίων»
Νηπιαγωγείο:ΒΛΑΧΟΚΕΡΑΣΙΑΣ
Νηπιαγωγός: Γεωργακλή Βάσω
Αριθμός συμμετεχόντων παιδιών:10
  • Τίτλος δραστηριότητας: ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΡΤΑΕΤΟΥΣ
  • Στόχος δραστηριότητας:  Ομαδοποιήσεις, αναγνώριση χρωμάτων σχημάτων απαρίθμηση και εμπέδωση αριθμού.
  • Περιγραφή δραστηριότητας: Τα παιδιά παρατηρούν τον πίνακα ,μιλάνε για αυτά που βλέπουν τα ονομάζουν και τα μετρούν.
  • Προσδοκώμενα  αποτελέσματα: Ομαδοποιήσεις, αρίθμηση, εμπέδωση μέσα από φύλλο εργασίας.
Τεχνικές Υλοποίησης της δραστηριότητας: Παρατήρηση, βιωματική εργασία, φύλλο εργασίας.
  • Τελικό Προϊόν:
  • Τρόποι καταγραφής:
1 Φωτογραφίες, φύλλο εργασίας
  • Αξιολόγηση της δραστηριότητας (Ποια η σχέση του στόχου με το τελικό προϊόν, αν υπήρξε διαμόρφωση του αρχικού σχεδιασμού, ποια  ήταν τα δυνατά  και ποια τα αδύνατα σημεία στον προγραμματισμό και στην υλοποίηση της δραστηριότητας, δυσκολίες που συναντήσατε, αντιδράσεις- συμμετοχή- σχόλια των παιδιών):Μια ιδιαίτερα ευχάριστη δραστηριότητα κατά την οποία τα παιδία συμμετείχαν με μεγάλη χαράκαι τα αποτελέσματα ήταν αυτά που περίμενα.
  • Εσείς, κρίνετε ότι βελτιωθήκατε ως εκπαιδευτικοί με αυτόν τον τρόπο προσέγγισης των μαθηματικών; Αν ναι, σε τι;

Πιστεύω πως με αυτόν τον τρόπο προσέγγισης των μαθηματικών υπήρξε βελτίωση γιατί επεξεργάστηκα τα μαθηματικά από μια άλλη οπτική γωνία, πειραματίστηκα συνεργάστηκα με τα παιδία και τα βοήθησα να μάθουν με έναν  τρόπο διαφορετικό μέσα από βιωματικές δραστηριότητες.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου