Σάββατο 2 Ιουλίου 2016

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ 2015-2016 ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ- Νηπιαγωγείο Παραλίου Άστρους


7η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής Σχολικό έτος 2015-2016 Ενδοσχολική Επιμόρφωση: ««ΟΙ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ» Νηπιαγωγείο: Ολοήμερο Παραλίου Άστρους Νηπιαγωγοί: ΤΣΙΩΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΙΑΝΝΑ Αριθμός συμμετεχόντων παιδιών :Όλη η τάξη( σήμερα ήταν 21 παιδιά) Ημερομηνία υλοποίησης:21/5/2016 • Στόχος: Αναδυόμενη γραφή-ανάγνωση, συνεργασία, εξωτερίκευση ψυχαγωγία. • Προσδοκώμενα αποτελέσματα: 1 θα ανταλλάξουν απόψεις 2 θα δεθούν σαν ομάδα 3 θα διασκεδάσουν • Περιγραφή δραστηριοτήτων: Ανάγνωση και αφήγηση του βιβλίου του Γ.Σακελλαρίδη ¨Ο πρίγκηπας Λεμόνης και η όμορφη Κρεμμύδω¨. Ακρόαση του αντίστοιχου τραγουδιού από τον υπολογιστή. Με ερέθισμα τα προηγούμενα προχωρήσαμε στη δραματοποίηση της ιστορίας. Γράψαμε τους ρόλους και με κλήρωση ο καθένας πήρε από ένα ρόλο. Αφού όλοι προσπάθησαν να διαβάσουν το ρόλο που τους έτυχε, έπειτα διάλεξαν ανά ομάδες ρούχα και αξεσουάρ από το μπαούλο του θεάτρου για τη μεταμφίεση. • Τεχνικές Υλοποίησης της δραστηριοτήτων: 1 Σωματική έκφραση 2 Αφήγηση • Συμμετοχή- Αντιδράσεις παιδιών Τα παιδιά συμμετείχαν με πολλή μεγάλη χαρά. Κάποια έδειξαν δυσαρέσκεια όταν δεν τους έτυχε ο αγαπημένος τους ρόλος ωστόσο σεβάστηκαν την κλήρωση και συνεργάστηκαν. Οφέλη των παιδιών από την υλοποίηση των θεατρικών δραστηριοτήτων Συνεργασία, σεβασμός και αποδοχή του άλλου, χαρά, διασκέδαση, εκτόνωση, δέσιμο της ομάδας, διαχείριση προβλημάτων • Οφέλη των εκπαιδευτικών από την υλοποίηση των θεατρικών δραστηριοτήτων Τα παιδιά παίρνουν πιο εύκολα πρωτοβουλίες και ενθαρρύνονται τα πιο δειλά και άβουλα . Επίσης ο εκπαιδευτικός παρατηρεί πιο εύκολα πράγματα και συμπεριφορές που αναδύονται. • Τρόποι καταγραφής: 1 Ατομικές ζωγραφιές των παιδιών • Αξιολόγηση της δραστηριότητας (Ποια η σχέση του στόχου με το τελικό προϊόν, αν υπήρξε διαμόρφωση του αρχικού σχεδιασμού, ποια ήταν τα δυνατά και ποια τα αδύνατα σημεία στον προγραμματισμό και στην υλοποίηση της δραστηριότητας, δυσκολίες που συναντήσατε): Οι στόχοι επιτεύχθηκαν με μεγάλη επιτυχία καθώς η δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε σε κλίμα χαράς. Αρκετές φορές χρειάστηκε η διαμεσολάβηση της εκπαιδευτικού. Επίσης αποδείχθηκε πολύ χρήσιμη η τεχνική της κλήρωσης. Τέλος, ήταν πολύ δημιουργική η επινόηση νέων ρόλων από ντα παιδιά όπως του ταμία , του ταξιθέτη και των θεατών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου