Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ 2015-2016 ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ -10ο Νηπιαγωγείο Τρίπολης


7η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής Σχολικό έτος 2015-2016 Ενδοσχολική Επιμόρφωση: ««ΟΙ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ» Νηπιαγωγείο:10ο Νηπιαγωγείο Τρίπολης-Ολοήμερο Τμήμα Αριθμός συμμετεχόντων παιδιών: 20 Νηπιαγωγοί: ΚΟΥΡΕΤΑ ΜΑΡΙΑ, ΦΑΤΟΥΡΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ Ημερομηνία υλοποίησης: Φεβρουάριος 2016 • Στόχος: Δραματοποίηση παραμυθιού που δημιούργησαν τα παιδιά • Προσδοκώμενα αποτελέσματα: 1 Συμμετοχή όλων των παιδιών 2 Συνεργασία 3 Επικοινωνία • Περιγραφή δραστηριοτήτων: Στα πλαίσια του προγράμματος πολιτιστικής αγωγής « Τα παραμύθια αλλιώς» που πραγματοποιήσαμε κατά τη διάρκεια της χρονιάς, ασχοληθήκαμε με το παραμύθι της Χιονάτης. Τα παιδιά άλλαξαν την πλοκή του παραμυθιού και πρόσθεσαν ήρωες. Στη συνέχεια αποφασίσαμε να παίξουμε τη νέα εκδοχή, μοιράσαμε ρόλους και βρήκαμε στην τάξη ή τα παιδιά έφεραν από το σπίτι τους υλικά που θα χρειαζόμασταν. • Τεχνικές Υλοποίησης της δραστηριοτήτων: 1 Μεταμφίεση 2 Δραματοποίηση 3 Χρήση διαλόγου • Συμμετοχή- Αντιδράσεις παιδιών Τα παιδιά επέλεξαν το ρόλο τους και τα αντικείμενα που θα χρησιμοποιούσαν. Συμμετείχαν όλοι. • Οφέλη των παιδιών από την υλοποίηση των θεατρικών δραστηριοτήτων Ωφελήθηκαν όλα τα παιδιά, κυρίως αυτά που ήταν πιο δειλά και γι’ αυτό επέλεξαν κάποιο δευτερεύοντα ρόλο και αυτά που δεν ήθελαν να συμμετέχουν σε ομαδικές δραστηριότητες και αυτή τη φορά πήραν μέρος. • Οφέλη των εκπαιδευτικών από την υλοποίηση των θεατρικών δραστηριοτήτων Διαπιστώσαμε πόσο πιο εύκολα μπορούν να εκφραστούν τα παιδιά και πόση περισσότερη σιγουριά αισθάνονται μέσα από κάποιο ρόλο και υλικά (ρούχα, αντικείμενα) που έχουν διαλέξει τα ίδια. Είναι πολύ πιο εύκολο για τα παιδιά να αντιμετωπίσουν τυχόν δυσκολίες και αδυναμίες μέσα από το θεατρικό παιχνίδι οπότε θα χρησιμοποιούμε θεατρικές τεχνικές πιο συχνά. • Τρόποι καταγραφής: 1 Φωτογραφίες • Αξιολόγηση της δραστηριότητας (Ποια η σχέση του στόχου με το τελικό προϊόν, αν υπήρξε διαμόρφωση του αρχικού σχεδιασμού, ποια ήταν τα δυνατά και ποια τα αδύνατα σημεία στον προγραμματισμό και στην υλοποίηση της δραστηριότητας, δυσκολίες που συναντήσατε): Υπήρξε ενθουσιασμός από τα παιδιά από την αρχή μέχρι το τέλος των δραστηριοτήτων και συνεργασία μεταξύ των συμμετεχόντων. Το τελικό προϊόν ήταν αυτό που περιμέναμε. Δυσκολίες δεν υπήρξαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου