Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ 2015-2016 ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ - 11ο Νηπιαγωγείο Τρίπολης


7η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής Σχολικό έτος 2015-2016 Ενδοσχολική Επιμόρφωση: ««ΟΙ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ» Νηπιαγωγείο:11Ο Νηπιαγωγείο Αριθμός συμμετεχόντων παιδιών:5 Νηπιαγωγός: ΔΗΜΑΡΗ ΜΑΡΙΑ Ημερομηνία υλοποίησης:22 Μαρτίου 2016 • Στόχος:Να εξοικειωθούν αλλά και να προσεγγίσουν καλύτερα τα παιδιά, τα ιστορικά γεγονότα που συνέβησαν. • Προσδοκώμενα αποτελέσματα: 1.Να κατανοήσουν καλύτερα τα γεγονότα βιώνοντάς τα. 2.Να συνεργαστούν και να απολαύσουν το θεατρικό παιχνίδι. 3.Να εκφραστούν παίζοντας με το σώμα τους. • Περιγραφή δραστηριοτήτων: Τα παιδιά αφού έγινε συζήτηση των γεγονότων και είδαν εποπτικό υλικό αναπαράστησαν με το ανάλογο τραγούδι <<Το χορό του Ζαλόγγου>>. • Τεχνικές Υλοποίησης της δραστηριοτήτων: 1.Κίνηση με το σώμα 2.Χρήση υλικών που μας βοηθούν(παγκάκι-κούκλες-μουσική) • Συμμετοχή- Αντιδράσεις παιδιών Τα παιδιά συμμετέχουν αβίαστα και με ενθουσιασμό. • Οφέλη των παιδιών από την υλοποίηση των θεατρικών δραστηριοτήτων Τα παιδιά συνεργάζονται,εκφράζονται μέσα από το σώμα τους και χαίρονται αυτό που κάνουν. • Οφέλη των εκπαιδευτικών από την υλοποίηση των θεατρικών δραστηριοτήτων Ικανοποίηση για το ενδιαφέρον και τη χαρά που εισπράτουν τα παιδιά, παίζοντας. • Τρόποι καταγραφής: Φωτογράφιση-παρατήρηση. • Αξιολόγηση της δραστηριότητας (Ποια η σχέση του στόχου με το τελικό προϊόν, αν υπήρξε διαμόρφωση του αρχικού σχεδιασμού, ποια ήταν τα δυνατά και ποια τα αδύνατα σημεία στον προγραμματισμό και στην υλοποίηση της δραστηριότητας, δυσκολίες που συναντήσατε): Τελικά ο στόχος να εξοικειωθούν τα παιδιά με τα γεγονότα που συνέβησαν τότε,επετεύχθη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.Θεωρούμε πως δεν υπήρξε κάτι αρνητικό ή κάτι που να δυσκόλεψε τα παιδιά.
7η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής Σχολικό έτος 2015-2016 Ενδοσχολική Επιμόρφωση: ««ΟΙ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ» Νηπιαγωγείο:11ο Νηπιαγωγείο Αριθμός συμμετεχόντων παιδιών:5 Νηπιαγωγός: ΔΗΜΑΡΗ ΜΑΡΙΑ Ημερομηνία υλοποίησης:18 Μαΐου 2016 • Στόχος:Να εκφραστούν παίζοντας με το σώμα τους, να αυτοσχεδιάσουν,να ψυχαγωγηθούν. • Προσδοκώμενα αποτελέσματα: Να συνεργαστούν και να απελευθερώσουν τη φαντασία τους παίζοντας. Να ασκήσουν το σώμα τους δημιουργικά. • Περιγραφή δραστηριοτήτων: Παχνίδια αυτοσχεδιασμού στην αυλή. Οριοθέτηση του χώρου με ψυχοκινητικό υλικό και : α)Καθώς κάνουμε τη βόλτα μας και περπατάμε ήρεμα σ’ένα μονοπάτι στην εξοχή,μας <<κάνουν επίθεση>> μέλισσες. β)Ένα ποταμάκι που συναντάμε μέσα στο δάσος και πρέπει να το περάσουμε μας δημιουργεί προβληματισμό! Τι θα κάνουμε; Το περνάμε κολυμπώντας αλλά και με μια σχεδία που φτιάξαμε κάνοντας κουπί!! • Τεχνικές Υλοποίησης της δραστηριοτήτων: Κίνηση του σώματος Αυτοσχεδιασμός και αυτενέργεια. • Συμμετοχή- Αντιδράσεις παιδιών Αβίαστη συμμετοχή των παιδιών και χαρά. • Οφέλη των παιδιών από την υλοποίηση των θεατρικών δραστηριοτήτων Αυτοσχεδιασμός και έκφραση μέσα από την κίνηση.Δημιουργία προβληματισμού και επίλυση προβλημάτων. • Οφέλη των εκπαιδευτικών από την υλοποίηση των θεατρικών δραστηριοτήτων • Ικανοποίηση για τη χαρά που νοιώθουν τα παιδιά αυτενεργώντας. • Τρόποι καταγραφής: Φωτογράφηση-παρατήρηση. • Αξιολόγηση της δραστηριότητας (Ποια η σχέση του στόχου με το τελικό προϊόν, αν υπήρξε διαμόρφωση του αρχικού σχεδιασμού, ποια ήταν τα δυνατά και ποια τα αδύνατα σημεία στον προγραμματισμό και στην υλοποίηση της δραστηριότητας, δυσκολίες που συναντήσατε): Ο στόχος επετεύχθη. Τα παιδιά έπαιξαν, αυτοσχεδίασαν συνεργάστηκαν. Δυνατό σημείο της δραστηριότητας, η φαντασία των παιδιών. Δεν υπήρξαν δυσκολίες υλοποίησής της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου