Σάββατο 2 Ιουλίου 2016

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ 2014-2015 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ- 2ο Νηπιαγωγείο Άστρους


7η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής Ενδοσχολική Επιμόρφωση: «Καλλιεργώντας τη μαθηματική σκέψη των νηπίων» Νηπιαγωγείο: 2Ο ΆΣΤΡΟΥΣ Nήπιαγωγός: Διονυσοπούλου Κωνσταντίνα Αριθμός συμμετεχόντων παιδιών: 15 • Τίτλος δραστηριότητας: ομαδοποίηση και ταξινόμηση αντικειμένων μέσα από το μαθηματικό παραμύθι <<εκδρομή με το λεωφορείο>> της Κων/νας Αρμενιάκου • Στόχος δραστηριότητας: Να ταξινομούν με βάση διαδοχικά κριτήρια, η αναζητώντας τα αντικείμενα που έχουν και την μία και την άλλη, η που δεν έχουν κάποια συγκεκριμένη ιδιότητα • Να δημιουργούν ομάδες αντικειμένων με βάση ένα δεδομένο κριτήριο, η ένα κριτήριο της επιλογής τους, η με διαφορετικά κριτήρια • Περιγραφή δραστηριότητας: Δίνουμε στα νήπια πλαστικοποιημένες εικόνες απ το παραμύθι με διάφορα πρόσωπα και ζώα που είναι οι επιβάτες του λεωφορείου. αφού τους τοποθετήσουν όλους στο λεωφορείο στη συνέχεια τους ζητάμε να τους τοποθετήσουν ξεχωριστά σε δυο στεφάνια Στο ένα τα ανθρωπάκια και στο άλλο τα ζωάκια . Ύστερα τους ζητάμε να τοποθετήσουν χωριστά τα αγόρια από τα κορίτσια , και τα ζώα με 2και 4 πόδια • Προσδοκώμενα αποτελέσματα: Μαθαίνουν να δημιουργούν ομάδες αντικειμένων που έχουν μια συγκεκριμένη ιδιότητα • Τεχνικές Υλοποίησης της δραστηριότητας: Παρατήρηση εικόνων, ομαδοποίηση εικόνων, τα παιγνίδια ρόλων. • Τελικό Προϊόν: • Ανακαλύπτουν γιατί τα αντικείμενα της κάθε ομάδας είναι μαζί και τα χαρακτηριστικά τους. Επίσης ομαδοποιούν με εύκολο τρόπο. Άρχισαν να βάζουν και να βγάζουν αντικείμενα . • Τρόποι καταγραφής: Συνεργάζονται με τους συμμαθητές τους και ενεργούν από κοινού • Αξιολόγηση της δραστηριότητας (Ποια η σχέση του στόχου με το τελικό προϊόν, αν υπήρξε διαμόρφωση του αρχικού σχεδιασμού, ποια ήταν τα δυνατά και ποια τα αδύνατα σημεία στον προγραμματισμό και στην υλοποίηση της δραστηριότητας, δυσκολίες που συναντήσατε): Η διαδικασία ευχαρίστησε πολύ τα παιδιά . οι στόχοι που βάλαμε επιτέθηκε . επίσης προχώρησαν και σε περισσότερες δραστηριότητες έφθασαν στο σημείο να προσθέτουν και να αφαιρούν αντικείμενα. Δυσκολίες δεν αντιμετωπίσαμε . η δραστηριότητα έγινε με επιτυχία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου