Κυριακή 2 Αυγούστου 2015

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ 2014-2015 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ- 13ο Νηπιαγωγείο Τρίπολης

7η Εκπαιδευτική Περιφέρεια
Προσχολικής Αγωγής
Σχολικό έτος 2014-2015
Ενδοσχολική Επιμόρφωση:
« Καλλιεργώντας τη μαθηματική σκέψη των νηπίων»
Νηπιαγωγείο:13ο Τρίπολης
Νηπιαγωγός: Σωτηροπούλου Χάρις
Αριθμός συμμετεχόντων παιδιών:16
  • Τίτλος δραστηριότητας: Παραμυθοαριθμοί 1-22
  • Στόχος δραστηριότητας:  1) απαρίθμηση 1-22 και γραφή του αριθμών.
  •  2) πρόσθεση( και σταμάτημα του παίχτη στο σωστό ανώτατο όριο που είναι υπολογισμένα τα παιδιά και τα ζώα).
  •  Περιγραφή δραστηριότητας:
  • 1)Μετρούν τα παιδιά και τα ζώα και γράφουν από το μικρότερο προς το μεγαλύτερο σύνολο  από :1-22
  • 2)Κάνουν την αριθμογραμμή από το 1-22 και τσεκάρουν το όριο κάθε ζώου πάνω στην αριθμογραμμή τοποθετώντας την σωστή εικόνα παιδιού ή ζώου (8 παιδιά,12 γάτες,15 πεταλούδες,17 παπάκια  και 22 ψάρια).
  • 3) Παίζουν 2 παιδιά με 2 ζάρια ( το ένα με τα ζώα και το άλλο αριθμοί ).Ρίχνουν τα ζάρια οι παίχτες και  ο γραμματέας γράφει και ένας τέταρτος δίνει την σωστή ποσότητα και ρίχνονται στην σκουπορουφήχτρα.
  • Προσδοκώμενα  αποτελέσματα:
1)αρίθμηση , πρόσθεση και εξαγωγή αποτελέσματος.
2)Να σταματήσουν και να χάσουν την σειρά όταν έχει συμπληρωθεί το σύνολο των παιδιών ή των ζώων.
 3) Γράφουν και κατανοούν τα αριθμητικά σύμβολα.
Τεχνικές Υλοποίησης της  δραστηριότητας:
1)      Εύρεση σωστών σελίδων και επεξεργασία.
2)       Αριθμοσειρά από το 1-22 και τοποθέτηση του σωστού ανώτατου ορίου κάθε ζώου ή παιδιού.
3)      Πρόσθεση και εξαγωγή τελικού συνόλου.
  • Τελικό Προϊόν:
  • Γραπτό αποτέλεσμα της πρόσθεσης και λήξη της παρτίδας.
  •  Τρόποι καταγραφής:
1)Γραπτώς
2) φωτογραφίες

  • Αξιολόγηση της δραστηριότητας (Ποια η σχέση του στόχου με το τελικό προϊόν, αν υπήρξε διαμόρφωση του αρχικού σχεδιασμού, ποια  ήταν τα δυνατά  και ποια τα αδύνατα σημεία στον προγραμματισμό και στην υλοποίηση της δραστηριότητας, δυσκολίες που συναντήσατε, αντιδράσεις- συμμετοχή- σχόλια των παιδιών):
  • Ο τελικός στόχος επιτεύχθηκε σχεδόν χωρίς δυσκολίες  και τα νήπια ήταν ικανοποιημένα με την παιχνιδοσκουπιδο –ρουχήχτρα. Δυνατά σημεία το χαρούμενο βιβλίο και το κατανοητό περιεχόμενο του.
  •  
  •  Εσείς, κρίνετε ότι βελτιωθήκατε ως εκπαιδευτικοί με αυτόν τον τρόπο προσέγγισης των μαθηματικών; Αν ναι, σε τι;

Έχω βελτιωθεί  με τον παιχνιδιάρικο και χαρούμενο τρόπο προσέγγισης  των παιδιών  στα μαθηματικά.   















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου